ברגע שהחלטתם לרכוש עבודה אקדמית מחברה למעשה החלה העבודה הקשה באמת . כיום פועלים בשוק זה יותר מדי חברות וכותבים פרטים (עסק של איש אחד ) ומנסים לתת שירותי כתיבה אקדמיים . בחירה שגויה שלכם תגרום לכם אי נעימות רבה , עשו בדיקה מקיפה ותימנעו משיתוף פעולה עם חברה כושלת או עסקן פרטי שאינו מתמיד בתחום. החלטתי להציג בפניכם לקוחותיי את השיקולים החשובים בבחירת חברה נכונה :

1.                 קודם כל, עדיף לפנות לחברה מסודרת, עם מספר עוסק מורשה וקבלות. שקיפות מול שלטונות המס היא ערובה לאחריות כלפי הלקוחות.

2.                  חיפוש בגוגל  – בדקו מה כתוב באינטרנט על החברה ועל העומד בראשה.

3.                  לשאול שאלות ענייניות שיתנו לך תמונה לגבי הבקיאות בחומר של הכותב\ החברה.

דוגמה לשאלה עניינית: האם אפשר לכתוב את פרק הדיון לפני עריכת המחקר?

התשובה: לא!

דוגמה לשאלה לא-עניינית: כמה זמן את/ה בענף?

התשובה: גם אם התחלתי אתמול – אני פשוט גדול / שקר כלשהו.

4.                  לדבר על תהליך העבודה – מאחורי כל ציון גבוה עומד תהליך עבודה נכון ומקצועי.

אם הכותב/ת אומר/ת לך – העבודה תהיה טובה, זה משאיר אותך באוויר. יופי. אבל איך היא תהיה טובה? מה התהליך? כדי לקבל ציון טוב בעבודה אקדמית, דרוש תהליך כתיבה מסודר ומאורגן.

5.                  אינטראקציה אישית – חשוב להרגיש נוח עם הנציג עימו אתה מדבר ולדעת שיש לך על מי לסמוך. לפתוח את האוזניים והלב וללכת עם תחושת הבטן. (בקיצור – להקשיב לאיברים הפנימיים. יש להם מה לומר!)

פנו עוד היום לקתדרה המומחים בעבודות אקדמיות, עבודות סמינריוניות ועבודות דוטקטורט

מנוחה נעימה. בהצלחה !!

לקריאה נוספת בנושא טיפים לכתיבה אקדמית לחץ כאן