טעויות נפוצות בבואכם לבחור חברה
סטודנטים יקירים ,מתברר שרובכם עושים אותם טעויות בבואכם לבחור חברה אמינה ורצינית שתלווה ותסיע לכם בכתיבת עבודות אקדמיות. קבלו מעט מניסיוננו ותרוויחו שקט והצלחה
מצאנו לנכון להציג חמש טעויות נפוצות , אם תמנעו מהם כנראה שתבחרו חברה נכונה ותגלו שביעות רצון גבוהה בשירות של החשקנים השונים בענף
- בחירת חברה זולה – כשקונים אטמי אוזניים או נייר צילום מותר ואף חכם לחפש את הזול שבאזור . לא ככה בשירותי סיוע אקדמי. חברות זולות מספקות שירות פחות טוב ומוצר פחות ראוי . ישנם שירותים בעולם שבהם נכון לבחור ביקר , זה נכון בבחירת רואה חשבון , רופא שיניים ,שירותים אקדמיים ועוד….
- הצגת שאלות לנציג השירות – לא די בהעברת המטלה לעיון , חובה לקיים שיחה עם נציגת השירות , ללמוד ממנה אך השירות מתנהל ? שלב אחרי שלב . כשאלו שלוש חברות את אותן שאלות תבינו מהר מאוד מי מהשלוש החברות רציני יותר .
- הבנת השירות הנדרש – לעיתים רבות הסטודנטים אינם מבינים לעומק את היקף המשימה , דרישות האקדמיה והקשים המצופים בדרך , לכן נציגת שירות שאינה מבינה את המשימה יכולה לעשות טעות בתמחור ובאיכות המשימה . אם הלקוח לא מבין את המצופה מנו באקדמיה ברור שנותן השירות יכול לעשות טעויות קשות מבלי שהלקוח ידע בכך . לרוב מפה בעצם ישנם גם פערים במחירים, כשחברה אחת מתמחרת יותר זה בדר"כ בגלל שהיא הבינה את מורכבות המשימה בניגוד לחברה זולה ולכן הסיכוי שיצוצו קשיים פוחת .
- חשיבות לוח הזמנים – לא פעם סטודנט פונה אלי לקבל סיוע בהכנת סמינריון שההגשה שלו תוך שלושה שבועות. חברים סיוע בסמינריון דורש זמן , אני מציע שתגיעו לנציגת השירות 3 חודשים לפני ההגשה. רק ככה תבטיחו לעצמכן מוצר מושלם , דרוש זמן לאישור שלבים במשימה , זמן לסבבי שיפורים וזמן לתיקון בעיות בלתי צפויות שהתעוררו בדרך .